Zuid-Afrika Melkbosstrand - Reisverslag uit Melkbosstrand, Zuid-Afrika van MartenMinca - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika Melkbosstrand - Reisverslag uit Melkbosstrand, Zuid-Afrika van MartenMinca - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika Melkbosstrand

Door: Mart

21 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Melkbosstrand

Via de kust en een pass over de Kaappunt gaan we de volgende dag, inmiddels is het maandag, naar de andere kant van de kaap. Daar zoeken we weer op tijd een camping, wat niet meevalt. Uiteindelijk hebben we er een, waar het ook weer behoorlijk waait, maar wel met schaduw. Lekker luieren voor de camper.
Het waait hier zo hard, dat we besluiten hier mee een nachtje te blijven en ons geluk boven Kaapstad voor de laatste twee nachten te zoeken. Dat vinden we in Melkbosstrand. Een camping zowat aan het strand, mooie ruime plekken, schaduw, geen wind (wat dus lekker warm is) en schone toiletgebouwen. Hier blijven we lekker twee nachten staan. en kunnen we wat gaan experimenteren met de Braai. Brood bakken bijvoorbeeld. En het struisvogelei moet nog geslacht worden.
(wordt vervolgd...)

• 22 Februari 2017 - 13:51

Jan Komen:

Hallo Martien en Minca,

Hier gaat het morgen ook hard waaien, geniet er nog maar lekker van de laatste week .
    Ben wel benieuwd hoe het met het struisvogelei gaat.

Gr. Jan en Marja

• 22 Februari 2017 - 17:44

Karin:

Hallo Mart en Minca,

Jullie brood ziet er goed uit. Struisvogelei wordt spannend afwachten dus. Jullie genieten er lekker van
    als ik de foto's bekijk. Geniet nog maar lekker van de laatste week want hier is het toch rot weer.
    Veel plezier nog.

Groetjes Karin